شرکت های پخش خوراک دام و طیور در تهران همواره محصولاتی از جمله:ذرت،سویا،جو،گندم،گندم شکسته،سبوس گندم،سبوس برنج،سبوس جو،کنجاله،پوسته نخود،پوسته پسته،ضایعات عدس،ضایعات نخود،ضایعات لپه،ضایعات حبوبات،پودر پسته،تفاله مناسب خوراک دام،کاه نخود،کاه گندم،یونجه پرس شده و…را با نازلترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند.

شرکت پخش خوراک دام و طیور

در تهران همواره شرکت های مختلف زیادی وجود دارد که در زمینه خوراک دام و طیور فعالیت دارند.قیمت تمام شده در تمامی شرکت ها متفاوت می باشد.امروزه برخی از محصولات به مرور زمان قیمت اصلی خود را از دست می دهند.بازار غلات در تهران که به صورت گسترده ای فعال می باشد همواره با تنوع بالایی از نهاده های دامی روبه رو بوده،به طوری که بسیاری از محصولات داخلی دارای نمونه های وارداتی مناسبی هستند.

شرکت پاساد تجارت که امروزه بسیاری از فعالین حوزه خوراک دام و طیور با آن آشنایی دارند همواره در زمینه پخش مستقیم خوراک دام و طیور،اقدام به عرضه مستقیم و عمده بر حسب نیاز و تقاضای مشتریان می نماید.

محصولات مجموعه در طول روز از طریق کانال تلگرامی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.آنالیز محصولات و همچنین ارسال نمونه بار از طریق مشاورین ما در بخش فروش انجام می گیرد.

مشتریان عزیز ما برای دریافت هر گونه اطلاعات و آنالیز در مورد محصولات مورد نظر خود می توانند ز طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشند

شرکت پاساد تجارت از گذشته تاکنون این امکان را در را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است تا محصولات را برحسب سلیقه و نیازشان انتخاب و تامین کنند.

سفارش سبوس

شما مشتریان عزیز جهت خرید و یا سفارش انواع خوراک دام و طیور با تنوع بالا و سایر خوراک دام و طیور می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.و بعد از دریافت نمونه و آنالیز محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.ما این اطمینان را به شما می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت بازار، محصول مورد نظر به دست شما خواهد رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *