کنجاله سویا و فروش مستقیم این محصول به چه شکلی انجام می گیرد؟کنجاله سویا مهم ترین منبع تامین پروتئین محسوب می شود.انواع داخلی و وارداتی این محصول قابل تامین می باشد.

کنجاله سویا و فروش مستقیم
کنجاله سویا و فروش مستقیم این محصول

کنجاله سویا بهترین و مهم ترین منبع تامین پروتئین محسوب می شود.این محصول در میان منابع حیوانی و گیاهی بهترین منبع تامین پروتئین به حساب می آید.امروزه انواع داخلی و وارداتی این محصول را می توانید با قیمت های مختلف تهیه نمایید.این محصول یکی از سالم ترین منبع تامین پروتئین در جیره غذایی دام و طیور می باشد.این محصول،محصول فرعی روغن گیری از لوبیای سویا می باشد.که به روش های مختلف از آن استخراج می شود.

ارزش غذایی سویا

کنجاله سویا بدست آمده از از روش روغن کشی حاوی 41 تا 50 درصد پروتئین خام می باشد.که در حال حاضر به عنوان فراوان ترین و مرغوب ترین نوع پروتئین گیاهی محسوب می شود.ارزش غذایی کنجاله سویای به دست آمده از روش هیدرولیکی حاوی 41 تا 44 درصد پروتئین خام و 5 تا 8 درصد چربی خام می باشد در حالیکه کنجاله سویای حاصل از روش حلال حاوی 44 تا 50 درصد پروتئین خام و کمتر از 1 درصد چربی خام است.

مصرف کنجاله سویا برای دام و طیور

همان طور که گفته شد کنجاله سویا مرغوب ترین و سالم ترین منبع تامین پروتئین می باشد.این محصول با توجه به کیفیت ویژه ای که دارد همواره می تواند در تغذیه دام بسیار موثر باشد.

نحوه ی دریافت قیمت روزانه کنجاله سویا: تمامی مشتریان و خریداران این محصول می توانند از طریق کانال تلگرامی مجموعه ما از قیمت روز و لحظه ای این محصول اطلاع یابند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *