مجموعه بزرگ پاساد تجارت بزرگترین و فعال ترین توزیع کننده انواع مختلف خوراک دام و طیور بوده و خرید و فروش را با مدرن ترین روش انجام داده و همه روزه پاسخگوی تقاضاهای مشتریان می باشد.

بزرگترین توزیع کننده انواع خوراک دام و طیور

مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه واردات و صادرات و توزیع و پخش انواع خوراک دام و طیور،راه خود را با فعالیت در این زمینه و گسترش دادن بازار خرید و فروش در کشور ادامه خواهد داد.
نیروی جوان و فعال این مجموعه با سال ها اندوخته و پشتکار در زمینه توزیع ارقام مختلف خوراک دام و طیور از جمله:جو،ذرت،گندم،سویا،پوسته حبوبات،سبوس دامی و …،با بینشی والا و درک نیازهای مشتریان خود،رضایت مندی آنها را آرمان اصلی خود قرار داده است.

مجموعه بزرگ ما قادر می باشد تمامی تقاضاهای مشتریان را پاسخگو باشد و این آمادگی را دارد تا بتواند با وجود محصولاتی که با تناژ بالایی در اختیار دارد،سفارش های مشتریان را در کم ترین زمان ثبت و در اختیار آنها قرار دهد.این مجموعه بنابر تقاضاهای مشتریان و سلیقه های متفاوت مشتریان خود،با تولیدکنندگان انواع مختلف خوراک دام و طیور داخلی و وارداتی در ارتباط بوده و میزان خرید خود را بر اساس نیازمندی های مشتریان انجام می دهد و محصولات را مستقیما از دست کشاورزان به مشتریان تحویل می دهد.

توزیع کننده انواع خوراک دام و طیور

نحوه ثبت سفارش انواع خوراک دام و طیور

غلات وارداتی بنا به نیاز مشتریان داخلی هر ساله در بعد وسیع تری انجام می گیرد و واردات این محصول به ایران نامحدود بوده و در بازار ایران انواع مختلفی از آن را می توانید بیابید که تنوع این محصول در بازار ایران می تواند انتخاب های گزینش زیادی را پیش روی مشتریان بگذارد که این محصول در مجموعه ما با قیمت مناسب و به صورت عمده و مستقیم به تمام شهرهای ایران عرضه می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *