آیا می دانید که غلات را از کجا باید تهیه کرد ؟آیا تابحال غلات وارداتی را خریداری کرده اید؟آیا می دانید نمایندگی های فروش شرکت های واردکننده این محصولات در کدام شهرستان ها فعالیت می کنند.؟

غلات را از کجا باید تهیه کرد

در مورد واردات غلات بیشتر بدانیم

واردات ذرت،جو،کنجاله سویا و …

همانطور که می دانید واردات غلات،حبوبات و… باید تحت کنترل گمرک انجام گیرد.در غیر این صورت محصولات وارداتی فاقد پروانه بهداشت بوده و به عنوان بار قاچاق نامیده می شود.طبق قوانین مصوب شده گمرک ایران،می بایست برای واردات محصولات از قبل باید به ثبت سفارش محصول پرداخته و سپس طی مراحلی به خرید محصول از فروشنده خارجی نماید.بعد از طی این مراحل،واردکننده باید مراحل بارگیری و حمل بار را تا گمرک کشور انجام داده و به مراحل ترخیص این محصول بپردازد.

مرحله ترخیص بار می تواند بر عهده یک فرد شایسته و امین نیز انجام گیرد.لذا واردکنندگان می توانند در این امر از یک فرد کار بلد و کار کشته کمک بگیرد.سپردن فرآیند ترخیص بار غلات و حبوبات به یک ترخیص کار توانمند قطعاً بصرفه تر از انجام آن توسط خود فرد است زیرا ترخیص کار به حدی در زمینه ترخیص غلات و حبوبات از گمرک تجربه و اطلاعات دارد که بتواند خیلی سریع این پروسه را به سرانجام برساند و بار را از گمرک خارج کند. بدین ترتیب محصولات وارداتی هزینه های کمتری را دچار می شود.وقتی که قیمت بار ارزانتر تمام شود صاحب بار هم می تواند محصولات را با قیمت کمتری عرضه کند و با توان بالا در بازار به رقابت بپردازد که قطعاً در جذب مشتری موفق خواهد بود.

غلات را از کجا باید تهیه کرد
غلات را باید از کجا تهیه کرد

همانطور که مطلع هستید شرکت های واردکننده برای فروش محصولات وارداتی خود،نمایندگی های فروش وابسته به خود را به راه می اندازند.این نمایندگی های معتبر به نوعی با ارتباط مستقیم با خریداران، این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد تا بدون صرف هزینه های بیشتر و همچنین در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *