خرید و فروش غلات جو ذرت و سویا با چه شرایطی انجام می گیرد؟قابل توجه کلیه دامداری ها ، گاوداری و همچنین مراکز پروش گوسفند، مرغداری های محترم در سراسر کشور،بازرگانی پاساد تجارت آماده تحویل انواع غلات وارداتی و داخلی به صورت مستقیم می باشد.

خرید و فروش غلات

یکی از بخش های فعال در زمینه غلات، واردات انواع غلات مانند 1. گندم 2. جو 3. ذرت 4. تخم کتان 5. سویا 6.ارزن 7. ماش 8. گاودانه و … است.
اما تجارت غلات و حبوبات هم قوانین خاص خود را دارد و اگر قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید باید حتماً با عرصه واردات و ترخیص غلات و حبوبات از گمرک آشنا شوید؛ بدین منظور می توانید با ما همراه شوید زیرا قرار است ما امروز در مورد پروسه واردات و ترخیص غلات و حبوبات از گمرک صحبت کنیم.

تجارت غلات

تجارت فرامرزی و واردات غلات و حبوبات حتماً باید تحت کنترل گمرک انجام شود؛ در غیر این صورت فعالیت مذکور قاچاق نامیده می شود. پس اگر می خواهید به صورت قانونی اقدام به واردات غلات و حبوبات کنید باید تابع قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران باشید.

قوانین گمرک

طبق قوانین گمرک ایران قبل از اقدام به خرید و واردات بار غلات و حبوبات به کشور باید ثبت سفارش محصول موردنظرپرداخت و سپس اقدام به خرید بار از فروشنده خارجی کرد.
بعد از خرید بار و انتقال آن از محل خرید به گمرک کشور مبدا باید مقدمات حمل بار را فراهم کرد.
بهتر است بار را به نزدیکترین گمرک ایران به گمرک کشور مبدا انتقال داد.
این امر سبب می شود تا مبلغ کمتری بابت کرایه حمل دریافت شود.

ترخیص غلات

بعد از ورود بار غلات و حبوبات به گمرک کشور باید صاحب بار جهت ترخیص غلات و حبوبات اقدام کند.
صاحب بار می تواند پروسه ترخیص غلات و حبوبات از گمرک را به یک ترخیص کار امین بسپارد.
سپردن فرآیند مذکور به یک ترخیص کار توانمند قطعاً بصرفه تر از انجام آن توسط خود فرد است زیرا ترخیص کار به حدی در زمینه ترخیص غلات و حبوبات از گمرک تجربه و اطلاعات دارد که بتواند خیلی سریع این پروسه را به سرانجام برساند و بار را از گمرک خارج کند.

روند ترخیص غلات و حبوبات

سرعت بخشیدن به روند ترخیص غلات و حبوبات از گمرک بدین معناست که بار مدت کمتری در گمرک انبار می شود و در نتیجه صاحب بار هزینه کمتری بابت انبار بار در گمرک پرداخت خواهد کرد؛ بنابراین قیمت تمام شده بار غلات و حبوبات برای صاحب بار کاهش می یابد. وقتی که قیمت بار ارزانتر تمام شود؛ صاحب بار هم می تواند محصولات را با قیمت کمتری عرضه کند و با توان بالا در بازار به رقابت بپردازد که قطعاً در جذب مشتری موفق خواهد بود. پس کمک گرفتن از یک ترخیص کار غلات و حبوبات واقعاً بصرفه است.

خرید و فروش غلات جو ذرت سویا

لیست اقلام موجود

مشتریان محترم می توانند جهت دریافت لیست روزانه اقلام موجود همراه با قیمت به روز،از طریق سامانه های ارتباطی موجود در سایت با همکاران و مشاوران ما در ارتباط باشند.WWW.PASADTRADE.COM

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *