نمایندگی رسمی سبوس گندم درجه یک برای ارسال این محصول به کل نقاط کشور اعلام آمادگی می کند.انواع سبوس جو ، گندم و برنج در این مجموعه به فروش می رسد.

سبوس گندم‌ درجه یک

سبوس ها چند دسته اند؟ به نظر شما کدام سبوس برای دام بهتر می باشد.؟بهترین و با کیفیت ترین سبوس گندم در چه کارخانه تولید می شود.؟آنالیز دقیق این محصول را از چه مراکزی می توان دریافت کرد.؟

بهترین و با کیفیت ترین سبوس گندم و برنج برای استفاده در جیره غذایی دام را می توان از نمایندگی های فروش این محصولات خریداری نمود.از جمله کارخانه های تولید سبوس می توان به کارخانه مانا،زر ، آرداران و اتحاد اشاره نموده که به صورت مستقیم امکان عرضه سبوس این کارخانه های به سراسر کشور در اسرع وقت میسر می باشد.

همانطور که مطلع هستید سبوس گندم یک محصول آشنا برای گاوداری ها و همچنین در بین مراکزی که به پرورش گوسفند مشغول هستند می باشد.سبوس گندم همواره با توجه به کیفیت خاصی که دارد و همچنین قیمت مناسبی که دارد در داخل کشور خواهان زیادی را به خود جذب کرده است.

سبوس گندم دامی توسط کارخانجات آرد از گندم به صورت عمده به دست آمده و از طریق نمایندگی های فروش وابسته به خود به سراسر ایران عرضه می گردد.

نمایندگی رسمی سبوس گندم درجه یک

جهت دریافت نمایندگی در تمامی استانها و شهرستانها با شماره های موجود در سایت شرکت در تماس باشید .
برای  اطلاع از قیمت روز و خرید سبوس گندم خوراک دام با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.
برای دریافت قیمت روز عضو کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ شوید 

جهت تهیه این محصول فقط کافیست از طریق شماره تماس های موجود در سایت اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *