این محصول بعد از طی مراحل پنبه پاک کنی انجام می پذیرد.این محصول با قیمت خاصی به سراسر ایران عرضه می گردد.فروش عمده ضایعات پنبه آغاز شد.

محصولات ارزان قیمت

فروش عمده ضایعات پنبه در کشور با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسد.منظور از ضایعات پنبه همان ساقه های و دانه های پنبه می باشد که بعد از مراحل پاک کردن پنبه باقی می ماند.
این شرکت در نظر دارد تا میزان ناخالصی این محصول را به پایین تری برساند که مشتریان عزیز از این محصول نهایت استفاده را داشته باشند.

آیا از قیمت خرید باقی مانده پنبه بصورت عمده با خبرید؟ آیا می دانید مرغوب ترین نوع این محصول چه نوعی هست و در کدام مرکز پخش و به فروش می رسد؟این محصول با توجه به خواص ویژه ای که دارد همواره در رده ی بازار جایگاه مخصوصی دارد.علاوه بر این محصول،جهت خرید محصولات مرتبط دیگر نیز که در بازار ایران خرید و فروش می شوند می توانید با ما در ارتباط باشید.

قیمت مناسب تامین ضایعات پنبه دانه برای خوراک دام و طیور سبب گردیده است تا این محصول ویژه بتواند یک گزینش جهت استفاده آن در جیره دام های گوشتی باشد. ضایعات پنبه دانه حاوی پروتئین می باشد.
از آنجا کنجاله یا ضایعات پنبه دانه آنالیز مناسبی دارند مورد توجه جیره نویسان دام قرار گرفته است.
پروتئین 37% کنجاله پنبه دانه و همچنین قیمت مناسب این محصول سبب شد تا با توجه به خود بتواند بخشی از تامین پروتئین جیره را به خود اختصاص دهد.

فروش عمده ضایعات پنبه دانه با قیمت مناسب

فروش ضایعات پنبه

جهت تهیه این محصول می توانید آنالیز این محصول را از همکاران ما در بخش فروش دریافت نموده و خرید قطعی و مطمئن خود را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *