عرضه کاه نخود در کیسه های مختلف با توجه به سلیقه های مشتریان از طریق این مجموعه انجام می گیرد.کاه نخود را می توانید در کیسه ها و وزن های مختلف از ما تهیه نمایید.

عرضه کاه نخود در کیسه های مختلف

شرکت بازرگانی پاساد تجارت ، کاه نخود را تمیز شده ، بدون خاک و سنگ بدون رطوبت به صورت عمده به تمامی نقاط کشور عرضه می کند.

کاه نخود را می توانید با قیمت های بسیار مناسبی در حجم های بالا تهیه نمایید.امروره این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد همواره به صورت عمده به کشورهای همسایه نیز صادرات می شود. کاه نخود یکی دیگر از کاه های مورد استفاده دام می باشد که از گیاه نخود به دست می آید.کاه نخود برای حیوانات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول به دلیل ارزش غذایی بالا بیشتر مورد توجه دامداران قرار گرفته است.

محصول کاه نخود پس از برداشت نخود و خرمان کوبی کرن نخود بدست می آید. این کاه از منابع غنی پروتئین است و در تغذیه دام مصرف می شود.امروزه این محصول علاوه بر مصرف داخلی با حجم بسیار بالایی و در بسته بندی های مختلف به صورت فله به کشورهای مختلف صادرات می گردد.کاه نخود که معمولا به عنوان محصولی شناخته شده است نسبت به دیگر نمونه های از جمله کاه گندم و جو و… خواهان زیادی را به خود جذب کرده است.

کاه موجود با  تنوع بالا و در کیفیت های بی نظیر، تمام نیاز های خوراک دامی شما را تامین می کند.

عرضه کاه نخود در کیسه های مختلف

عرضه کاه نخود

بازار کاه نخود نیز نسبت به انواع دیگر کاه ها در سطح کشور بسیار پرفروش می باشد. کاه نخود کرمانشاه ، لرستان و همچنین آذربایجان را می توانید با قیمت های بسیار مناسبی از ما تهیه نمایید.با ما همراه باشید تا کم ترین هزینه ها را جهت تغذیه دام خود صرف نمایید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *