قیمت روز کنجاله سویا آرژانتین را از کجا می‌توان به دست آورد ؟ بهترین نوع کنجاله سویا کدام است ؟ کنجاله سویا آرژانتین چند روزه بعد از ثبت سفارش بارگیری می‌شود ؟

قیمت محصولات کنجاله با توجه به کیفیت آن و درجه بندی که از نظر کیفیت دارند تعیین می‌شود . امروزه باتوجه به اهمیت دادن دامداران و مرغداران به تغذیه و جیده غذایی دام ، می‌توان گفت که بهترین راه و روش برای افزایش هرچه بهتر راندمان تولید باید از منابع غذایی استفاده کرد که توسط مراکز معتبر و برطبق شرایط بهداشتی تولید ، بارگیری و تخلیه و به دست مشتری می‌رسد .

کیفیت کنجاله‎سویا آرژانتین

این نوع کنجاله یکی از کنجاله های با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مصرف دام وطیور وارد کشور می‌شود .

با توجه به نوسانات قیمت ارز در ماه های اخیر ، قسمت این محصول که از کشور آرژانتین بارگیری می‌شود و وارداتی است ،افزایش پیدا کرده است .

بهترین راهکار برای کاهش هزینه هم بارگیری از بنادری است که این محصول بلافاصله در آنجا تخلیه می‌شود.

شما با خریداری این محصول از بنادر می‌توانید دست واسطه ها وحتی دلالانی که بیشتر به فکر جیب خود هستند را کوتاه خواهید کرد و با هزینه بسیار کمتری این محصول را خریداری خواهید کرد .

قیمت روز کنجاله سویا آرژانتین

برای خرید محصول با قیمت ارزان و کیفیت عالی با ما در ارتباط باشید .

شما خریداران گرامی می‌توانید با ارتباط با ما از طریق شماره های موجود در سایت ،با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و ضمن مشاوره رایگان در باره محصول مورد نظرخود از قیمت روز محصول اطلاع پیدا کنید .

شما همچنین با عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانیpasadtrade@ میتوانید از قیمت روز محصولات و موجودی های محصولات شرکت برای فروش و همچنین از محصولات فوری بار هم با خبرشوید.

شرکت بازرگانی پاساد تجارت

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *