گاوداری صنعتی به گاوداری هایی گفته می شود که کار پرورش گاو در آن بر اساس تکنولوژی صورت می گیرد . در این مراکز با بهره مندی از تکنولوژی روز شرایط رشد بهتر و تولید محصول با کیفیت و افزایش کمی و کیفی تولیدات فراهم می شود . در استانهای مختلف کشور مراکز و افراد مختلفی به صورت صنعتی در زمینه گاوداری و دامداری‌ها فعالیت دارند . تامین خوراک ممتاز برای این مراکز یکی از دغدغه های همیشگی دامداران و دامپروران می باشد . راهکار مناسب در این زمینه ، مراجعه به یک مرکز تامین نهاده های گاوداری های صنعتی می باشد . شما می توانید خوراک مقوی و مغذی را برای دام های خود از این مراکز خریداری نمایید و با قیمت های مناسب و به صرفه خرید خود را انجام‌دهید . مراکز مختلفی در زمینه تامین خوراک دام و طیور در داخل کشور فعالیت دارند .

بازرگانی یکتا دانه پاساد از مراکز معتبر تامین خوراک مقوی دام و گاوداری های صنعتی و سنتی می باشد که جیره مقوی مغذی را با تضمین کیفیت و قیمت های بسیار مناسب به سراسر کشور ارسال می نماید . شما برای خرید از این بازرگانی و عقد قراداد نیاز به مجوز ندارید و می توانید همه روزه از طریق واحد فروش اقدام به ثبت سفارش خود نمایید .
انواع نهاده های وارداتی و داخلی مورد نیاز گاوداری های صنعتی را می توانید با بهترین قیمت روز و کیفیت تضمینی از این بازرگانی خریداری‌نمایید .
محصولات در تناژ بالا نیز امکان خرید دارند .
فروش ویژه این بازرگانی برای ماه جاری آغاز شده است.
این فروش تا پایان ماه جاری برای تمامی فراهم شده است . 
شما می توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت شرکت با بخش‌فروش ما در تماس‌باشید تا لیست قیمت‌روز تمامی محصولات را به صورت رایگان دریافت نمایید .

نهاده مورد نیاز گاوداری های صنعتی

گاو ها برای رشد بهتر و تولید محصول مرغوب و ممتازنیاز به جیره مقوی و مغذی دارند . جیره ممتاز باید تامین کننده نیاز روزانه بدن دام باشد .
مراکز مختلفی در داخل کشور در زمینه تامین نهاده‌های مورد نیاز گاوداری های صنعتی فعالیت دارند .
آنچه که سبب تمایز این مراکز با بازرگانی یکتادانه پاساد شده است :
1. قیمت‌های ارزان و 2. کیفیت تضمینی
شما می توانید انواع مختلف جیره اصلی ، مکمل ها و جیره جایگزین دام را از طریق بازرگانی ما به صورت روزانه خریداری نمایید و در سراسر کشور محصول مورد نیاز خود را دریافت نمایید .
ما به شما این تضمین را می دهیم که محصولات درجه یک وارداتی و داخلی را با قیمت رقابتی و کف بازار برای شما ارسال خواهیم نمود . شرط اول در پرورش دام تامین خوراک مغذی و مقوی می باشد .

نهاده دامی ممتاز در انواع وارداتی ، داخلی ، بسته بندی و فله ای موجود می باشد .
این محصولات را می توانید در تناژبالا از بازرگانی یکتا دانه پاساد همه روزه خریداری نمایید :

  1. جو
  2. گندم
  3. ذرت و پوست ذرت
  4. سویا و کنجاله سویا
  5. یونجه در چین های مختلف
  6. انواع سبوس (سبوس گنذم ، جو ، یونجه)
  7. تفاله های دامی (تفاله جو ، چغندر ، سیب ، گوجه فرنگی و …)
  8. روغن های دامی
  9. مکمل های خوراکی
  10. کنسانتره های مختلف
  11. پودرهای خوراکی دام (پودر گوشت و استخوان ، پسته و هسته خرما و خون و …)
  12. کنجاله های دامی (کنجاله سویا ، آفتابگردان ، پنبه دانه ، کلزا و …)
  13. سایر انواع خوراک دامی ممتاز  …

برای ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز خود می توانید با بخش فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد در تماس باشید .

مرکز تامین نهاده های گاوداری های صنعتی

جهت خرید و اطلاع از قیمت روز تمامی نهاده های دامی مورد نیاز گاوداری های صنعتی می توانید با بازرگانی یکتا دانه پاساد در ارتباط باشید این بازرگانی به عنوان مرکز تامین نهاده های گاوداری های صنعتی در داخل کشور شناخته می شود که وظیفه تامین خوراک مورد نیاز دامداری ها و گاوداری های سراسر کشور را بر عهده دارد .
اگر شما نیز از فعالین حوزه پرورش گاو شیرده و گوشتی به صورت صنعتی و بر پایه تکنولوژی هستید می توانید انواع خوراک مورد نیاز خود را از طریق بازرگانی یکتا دانه پاساد به صورت روزانه سفارش دهید . همچنین می توانید محصول ممتاز و درجه یک دامی را با تخفیفات ویژه همه روزه با شرایط استثنایی از ما خریداری نمایید .
به منظور رفاه حال شما خریداران امکان عقدقرارداد رسمی جهت تامین نهاده با کیفیت و ارزان قیمت نیز در انواع وارداتی و داخلی مقدور می باشد .

اگر شما نیز به دنبال خرید نهاده ممتاز برای گاوداری های صنعتی هستید می تواند با بخش فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد در ارتباط باشید تا خوراک ویژه و ممتاز با تضمین کیفیت برای شما بارگیری و ارسال شود . بازرگانی ما امتیازات ویژه را برای تمامی خریداران خود $در نظر دارد که می توانید با ما در ارتباط باشید و شما نیز از این شرایط استثنایی بهره مند گردید .

  • کیفیت تضمینی
  • قیمت ارزان
  • امکان مرجوعی
  • عقد قراردادرسمی

ارتباط با ما

ارتباط با بخش فروش بازرگانی یکتا دانه پاساد از طریق شماره تماس های موجود در بخش فروش شرکت و شماره تماس های موجود در پایین همین صفحه مقدور می باشد .

شما می توانید نمونه محصول ، لیست قیمت روز ، آنالیز دقیق و نمونه تصاویر و فیلم محصول مورد نظر خود را به صورت رایگان از بخش فروش ما دریافت نمایید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *