اگرشما از خریداران کنجاله سویا هندی با کیفیت مرغوب و شرایط فوق العاده هستید با ما در ارتباط باشید . فروش فوق العاده کنجاله سویا هندی هم اکنون در بازرگانی یکتا دانه پاساد برای تمامی خریداران از سراسر کشور .
فروش فوق العاده از جمله شرایط ویژه ای است که در بازرگانی پاساد تجارت برای مشتریان خود در نظر گرفته می شود .
شما هم میتوانید با انجام خرید از بازرگانی ما و عضویت در بین مشتریان شرکت از این فروش ویژه بهره مند شوید .
ما در این فروش ویژه کنجاله سویا هندی مرغوب و استاندارد را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان و تخفیف های بالا در اختیار خریداران عزیز و گرامی قرار خواهیم داد به گونه ای که هم با شریط خرید از بازرگانی ما بیشتر آشنایی یابند و هم با ایجاد یه رابطه قوی بین شرکت و مشتریان گامی در جهت اعتمادسازی و مشتری مداری برداشته باشیم .
فروش فوق العاده یکی از بهترین روش های جذب مشتری در سراسر دنیا محسوب می شود .

 کنجاله سویا هندی

با توجه به نیاز و تقاضای بالایی که در خرید محصول کنجاله و بخصوص کنجاله سویا وجود دارد و از آنجایی که تولید این محصول در داخل جوابگوی این حجم از تقاضا را ندارد ناچاربه واردات این محصول روی آورده شده است .
انواع کنجاله از کشورهایی مانند برزیل ، هندوستان ، آرژانتین ، اوکراین و … از طریق بنادر به کشور وارد می شود و بعد از ترخیص و  تخیله بار در بنادر توسط شرکت های پخش کننده به دست متقاضیان در سراسر کشور می رسد .
از جمله کنجاله های وارداتی باکیفیت و استانداردی که وارد کشور می شود ، کنجاله سویا وارداتی کشور هندوستان است .این محصول کیفیت عالی برای مصرف در جیره غذایی دام و طیور می باشد و خریداران و طرفداران بسیار در بازار ایران دارد .

قیمت این محصول در بازار با توجه به کیفیتی که دارد قیمتگذاری می شود.
بازرگانی پاساد تجارت هم اکنون شرایط ویژه ای برای خریداران این محصول تدارک دیده است که خریداران کنجاله می توانند با تخفیف های بسیار خوبی که برای آنها در نظر گرفته است ، اقدام به خرید این محصول درجه یک با قیمت ارزان نمایند .

فروش فوق العاده کنجاله سویا هندی

برای خرید کنجاله سویا هندی با شرایط ویژه و تخفیف فوق العاده با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید تا ضمن اطلاع از قیمت و  ازشرایط خرید و بارگیری هم مطلع شوید .

همچنین با عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی  pasadtrade@ از قیمت روز محصولات و موجودی نهاده ها اطلاع یابید .

انواع کنجاله ممتاز دامی و طیوری را می توانید از ما خریداری نمایید :

کنجاله سویا

کنجاله کلزا

کنجاله‌آفتابگردان

کنجاله ذرت

کنجاله پنبه دانه و …

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *