در مراکز خرید کنجاله سویا این محصول با قیمت کف بازار و بسیار ارزان به صورت عمده به فروش می رسد . یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش کنجاله سویا بازرگانی پاساد تجارت است که محصول دلخواه شما را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان در دسترس عموم خریداران این محصول قرار می دهد . برای اطلاع از لیست قیمت روزاین مرکز خرید کنجاله سویا در کشور با ما در ارتباط باشید .
واردکنندگان محصول سویا این محصول را با کیفیت عالی و استاندارد بالا از کشورهایی مانند هندوستان ، آرژانتین ، برزیل ف اوکراین و… وارد می کنند و در اختیار عموم قرار می دهند .

  معتبرترین مرکز خرید کنجاله سویا

کنجاله سویا از محصولاتی است که درداخل کشور ما تولید می شود اما چون نیاز بازار به این محصول زیاد است و توانایی رفع کامل این نیاز با محصولات داخلی وجود ندارد  بنابراین از خارج از کشور هم وارد می‌شود .
بازرگانی پاساد تجارت از فروشندگان محصولات وارداتی دام وطیور مانند سویا ، ذرت ، جو ، کنسانتره و انواع کنجاله و …است  .ما محصولات را در سراسر کشور و حتی به شرکت های پخش کننده عرضه می کنیم .
بازرگانی ما همچنین با توجه به همکاری و قراردادهایی که با کارخانه های تولید داخل دارد محصولات داخلی را با قیمت مناسب و مستقیم از کارخانه برای شما ارسال می کند تا درهزینه  وپرداختی شما صرفه جویی شود .

 

مرکز خرید کنجاله سویا در کشور

1-ارتباط با واحد فروش :
شما با تماس از طریق شماره ها موجود در سایت (منوی ارتباط با ما) میتوانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید تا علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه محصول مورد نظرتان ، قیمت و همه اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت خواهید نمود تا با خیالی راحت از بازرگانی ما خریداری نمایید .

2-کانال تلگرمی :
همچنین با کلیک بر روی آیکون تصویر تلگرام درسمت راست صفحه سایت و عضویت در کانال تلگرامی شرکت از قیمت و  محصولات روباری اطلاع یابید.

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *