از جمله مهمترین فاکتورها در خرید یک محصول قیمت آن است . قیمت هر محصول با توجه عوامل مختلفی تعیین و قیمت گذاری می شود . به عنوان یک شرکت معتبر و بزرگ و موفق در زمینه خرید و فروش مستقیم خوراک دام و طیور قصد داریم تا  برای اولین بار و به صورت کاملا تخصصی و در قالب چهار مقاله کامل و جامع به عنوان قیمت کنجاله سویا دامی(1) ، (2) ، (3) ، (4) برای شما مشتریان عزیز بازرگانی شرح دهیم تا تجربه خریدی موفق و رضایت بخش را با توجه به تجربه و سابقه کاری که  در این زمینه داشته ایم ، شما را با خود شریک کنیم .

عوامل موثر بر قیمت روز کنجاله‌سویا

 چنانچه این چهار عامل ذکر شده را در هنگام یک خرید رعایت کنید ، مطمئنا یک خرید بسیار مناسب و رضایت بخش خواهید داشت اما اگر فقط یکی از این موارد را در نظر نگیرید قطعا در خرید خود دچار مشکل خواهید شد .

در ادامه به تاثیر این 4 عامل در قیمت کنجاله سویا خواهیم پرداخت : عامل اول :

 1-      تاثیر کیفیت کنجاله بر قیمت خرید کنجاله  :

 قیمتگذاری کنجاله وسایر نهاده های دامی درصد بسیار زیادی به کیفیت آن بستگی  دارد . کنجاله با کیفیت و استاندارد و درجه یک با قیمت بالاتری نسبت به کنجاله های درجه دو یا سه در بازار قیمت دارد .البته خرید کنجاله با کیفیت روند تولید محصول و راندمان تولید را بسیار بهبود می بخشد و شما را در تولید محصول باکیفیت پیشتاز خواهد نمود.

 سه عامل دیگر را

میخواهیم به صورت تخصصی تحت عنوان *  قیمت کنجاله سویا (2)  ، (3) ، (4) * قرار دهیم تا بتوانید به صورت جامع و کامل بر تاثیر این عوامل بر قیمت کنجاله خریداری شده اشراف داشته و اطلاعاتتان بالا رفته و بتوانید خریدی  عالی و رضایت بخش داشته باشید.کنجاله سویا در جیره دام از ارزش غذایی بالایی برخورد است .
این محصول به افزایش کمی و کیفی محصول بسایر کمک می نماید .

  اطلاع از قیمت کنجاله سویا دامی

سویا در جیره دام از ارزش غذایی بالایی برخورد است .
این محصول به افزایش کمی و کیفی محصول بسایر کمک می نماید .

بازرگانی پاساد تجارت محصول با کیفیت بالا و درجه یک و مطابق با استاندارد را در هر زمانی که در انبار ها موجود باشد با قیمت درب کارخانه یا بنادر(قیمت کف بازار) در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد . ما با عرضه مستقیم و بدون دخالت واسطه ها از بنادر و درب کارخانه قیمت را برای شما بسیار ارزان و پایین در نظر گرفته ایم تا در هزینه های شما صرفه جویی شود .

برای اطلاع از قیمت و کیفیت و خرید محصول کنجاله وارداتی یا تولید داخل و سایر انواع خوراک دام و طیور :

1-      ارتباط با واحد فروش از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت(منوی ارتباط با ما)

2-      عضویت در کانال تلگرامی به نشانی (pasadtrade@)

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *