برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید و فروش کنجاله سویا در شهرستان گرگان و سایر شهرهای کشور با ما در ارتباط باشید .
کنجاله سویا از محصولات پروتئینی با ارزش غذایی بالاست که بسیار پرکاربرد در صنعت دام و طیور است .
کیفیت در زمینه خرید و فروش کنجاله حرف اول را می‌زند و قیمت گذاری این محصول برمبنای کیفیت آن است .
شما با خرید محصول با کیفیت اگرچه در هزینه ممکن است هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید اما محصول با کیفیت به دلیل بالا بودن پروتئین و اسیدآمینه ها و همچنین انرژی بیشتر ، راندمان تولیدی شما در مرغداری ها و دامداری ها را افزایش داده و شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند .

از مهمترین مزایای استفاده از کنجاله سویا می توان به این موارد اشاره داشت :

افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی

افزایش وزن در کوتاه مدت

ارتقای ارزش غذایی جیره

خرید کنجاله با کیفیت و ارزان قیمت

فروش کنجاله سویا در شهرستان گرگان

اگر چه خرید و فروش کنجاله در شرکت های بیشتری صورت می‌پذیرد اما شرایط خرید و فروش و کیفیت و قیمت متفاوت محصول مورد نظر شرکت ها گوناگون است و دارای مزیت و عیب هایی هستند .
شرکت بازرگانی پاساد تجارت با استفاده از راهکار های  کارشناسی شده و هدفمند سعی در رفع ایرادات موجود در فرایند خرید و فروش محصولات کرده است .
ازانجایی که بازرگانی ما در زمینه خوراک دام و طیوروآبزیان فعالیت دارد ، روند خرید و فروش تمامی محصولات  شرکت به این صورت است که شما با ارتباط از طریق شماره تماس های موجود در سایت با واحد فروش شرکت و ارتباط با کارشناسان ما در بخش فروش از تمامی اطلاعات نظیر قیمت و کیفیت ، سال تولید ، نمونه عکس و فیلم از محصول و … اطلاعاتی کسب خواهید کرد و اگر محصول مورد پسند شما بود اقدام به سفارش آن خواهید نمود.
بعد از ثبت سفارش کارشناسان ما در بخش فروش در تمامی مراحل بارگیری تا تخلیه با شما در ارتباط خواهند بود و شما را از وضعیت سفارشتان با خبر خواهند نمود .
برای خرید و فروش کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله ها و خوراک دام وطیور به ما در تماس باشید .شما میتوانید همچنین با عضویت در کانال تلگرامی ما از قیمت روز محصولات آگاهی یابید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *