آیا تا به حال به فکر خرید اینترنتی کنجاله سویا خوراک دام و طیور بوده اید ؟ به نظر شما آیا این کار باتوجه به زیرساخت های اینترنتی کشور امکان پذیر است ؟ چگونه میتوان خرید اینترنتی با خیال راحت انجام داد ؟

کنجاله سویا ازجمله محصولات پرطرفداریست که همواره برای خرید و فروش این محصول مشتری فراوان است اما باید توجه داشته باشید که چون این محصول نقش مستقیم در فرایند رشد و تولید محصول در مرغداری ها و دامداری ها دارد بنابراین خریداران در انتخاب کنجاله سویا با کیفیت بسیار حساس هستند .

همه افرادی  که از کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله در فرایند پرورش و تولید دام وطیور بهره می‌برند و از این محصول در جیره غذایی دام وطیور خود استفاده می‌کنند ، میدانند که باید محصولی با کیفیت  و مرغوب را  خریداری نمایند تا فرایند تولید را بهبود ببخشند .

کنجاله‌سویا ، خوراک دام و طیور

از کنجاله سویا برای تغذیه در جیره غذایی بسیار استفاده می ‌شود و دلایل مختلفی هم دارد . از جمله دلایل مهم می‌توان به پروتئین و اسیدآمینه با درصد خیلی بالا در کنجاله اشاره کرد .

دلیل دیگر هم نبود جایگزین مناسب برای کنجاله سویا در غذای دام وطیور است .

کنجاله سویا به تنهایی میتواند نیاز بدن را به پروتئین روزانه رفع و تامین نماید .

خرید اینترنتی کنجاله سویا خوراک دام و طیور

شما میتوانید از هر جایی که هستید خیلی راحت برای خرید اینترنتی کنجاله سویا اقدام به خرید کنید . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید خود را از مراکزمعتبر و با آگاهی کامل از قیمت و کیفیت و شرایط خرید و فروش شرکت ، انجام دهید .

شرکت بازرگانی پاساد تجارت بستر مناسبی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای شما فراهم کرده است تا به آسانی و هرروزه بتوانید از قیمت روز محصول مورد نطرتان اطلاع یابید و در زمانی که خرید آن را مناسب دانستید اقدام به خرید آن محصول نمایید .

 شما میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از کیفیت و قیمت محصول موردنظرتان اطلاع یابید .

همچنین شرکت ما با ایجاد کانال تلگرامی به نشانی(pasadtrade@) به صورت روزانه قیمت محصولات و موجودی‌های انبار ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *