کنجاله سویا یکی از محصولات پرکاربرد و اصلی مورد استفاده در جیره و خوراک دام و طیور است . این محصول را می توانید از مراکزخرید و فروش کنجاله سویا به صورت عمده خریداری نمایید .

کمبود این محصول حتی در زمان محدود و کم باعث بروز مشکلاتی برای دامداران و مرغداران می‌گردد.

این محصول که سرشار از پروتئین برای تغذیه و رشد بهتر دام و طیور و بالابردن راندمان تولید است  ، در بین دامداران و مرغداران بسیار پرطرفدار است .

برای آشنایی با مراکز فروش کنجاله سویا به صورت عمده و قیمت مناسب با ما همراه باشید .

مراکز معتبر برای خرید و فروش کنجاله سویا به صورت عمده

محصول کنجاله در انواع مختلفی مانند کنجاله سویا ، کنجاله آفتابگردان ، کنجاله زیتون ، کنجاله کلزا ، کنجاله پنبه دانه ، کنجاله ذرت و … در بازار یافت می‌شود .

این کنجاله ها توسط شرکت های مختلف وارد کشور می‌شود ویا توسط کارخانه های موجود در کشور خودمان تولید وبرای مصرف دام طیور به بازار عرضه می‌شود .

هرکدام از این نوع کنجاله ها دارای کیفیت متفاوتی می‌باشد و چون قیمت نهاده های دامی براساس کیفیت آن تعیین و قیمت گذاری برروی محصول صورت می‌گیرد بنابراین تهیه‌ی محصول با کیفیت نیازمند پرداخت هزینه‌ی بیشتری هم است .

اما شرکت بازرگانی پاساد تجارت محصول درخواستی شما را به قیمت ارزان و مناسب(قیمت کف بازار) برای شما بارگیری و ارسال خواهد نمود .

چند دلیل وجود دارد که محصولات و نهاده هایی که توسط بازرگانی پاساد تجارت برای مصرف دام وطیور وآبزیان به فروش می‌رسد ، دارای قیمت ارزان و پایین هستند .

ما محصولات وارداتی و تولید داخل  را به طور مستقیم از بنادر ویا کارخانه های تولید داخل و یا  انبار های شرکت که نزدیک محل دامداری یا مرغداری شما باشد برایتان ارسال خواهیم کرد .

این کار باعث می‌شود تا دیگر واسطه یا واسطه هایی برای افزایش قیمت محصول در این معامله دخل و تصرفی نداشته و محصول با کیفیت با قیمت ارزان و به صورت عمده در اختیار شما خریداران گرامی قرار گیرد .

خرید محصول تضمینی و با کیفت و قیمت ارزان

بازرگانی یکتا دانه پاساد از مراکزخرید و فروش کنجاله سویا به صورت عمده در داخل کشور می باشد .
برای دریافت لیست قیمت و محصولات و ثبت سفارش و خرید محصول با کارشناسان ما درواحد فروش در تماس باشید .

همچنین شما میتوانید برای اطلاع  و آگاهی زودتر و سریعتر از قیمت روز و محصولات فوری بار عضو کانال تلگرامی ما شوید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *