همیشه فاکتور اصلی در تعیین قیمت  محصولات مورد استفاده در دامداری ها و مرغدای ها (خوراک دام و طیور) و نهاده های دامی با توجه به کیفیتی که محصول دارد تعیین و خرید و فروش می‌شود. قیمت کنجاله سویا کندوج گیلان هم از این قائده مستثنی نیست و با بالا رفتی کیفیت کنجاله سویا قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند .

شرایط  کشت و برداشت بهتر برای سویا

ما کشور با آب و هوای مناسب و خاکی مستعد برای کشاورزی داریم . با توجه به تفاوت آب و هوایی که در مناطق مختلف از کشور ما وجود دارد و همچنین شرایط رشد و سازگاری گیاه با شرایط آب و هوایی بنابراین هر منطقه از کشور پهناور ایران مستعد برای کشت یک یا چند نوع از محصول کشاورزی است .

 به طور مثال درخت خرما در مناطق گرمسیر رشد بسیار بهتری دارد و یا اگر بخواهیم کمی با جزئیات بیشتر نگاه کنیم میتوان گفت که گندم در استان خراسان و یا نیشکر در استان خوزستان از جمله محصولاتی است که بیشتر از سایر استانها کشت و برداشت می‌شود و این خود نشان از سازگاری محصول و وجود شرایط رشد بهتر محصول است .

محصول سویا هم از این قائده که باید برای رشد و کشت شرایط محیطی مناسب را داشته باشد ، جدا نیست .

قیمت کنجاله سویا کندوج گیلان جهت خرید

این محصول از بهترین نوع کنجاله‌ی سویا در ایران است و خریداران بسیار زیادی دارد .قیمت این محصول هم مانند سایر نهاده های دامی باتوجه به کیفیتی که دارد تعیین و قیمتگذاری شده است .

مواطب باشید که هرگز فریب آن دسته از افرادی که کنجاله ی درجه دو یا سه را با کیفیت کنجاله درجه یک معرفی و با قیمت پایین می‌فروشند باشید .

بازرگانی پاساد تجارت کنجاله و محصولات با کیفیت تضمینی و درجه یک را با قیمت ارزان به دست شما خواهد رساند و آن هم به این دلیل است که ما محصول را به طور مستقیم از کارخانه های تولیدِ داخل و بدون دخالت واسطه ها برایتان ارسال می‌کنیم .

برای دریافت لیست قیمت و محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید .

برای اطلاع از قیمت و محصولات فوری بار عضو کانال تلگرامی ما شوید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *