تعیین قیمت کنجاله سویا امروز بر چه اساس و فاکتورهایی تعیین می‌شود ؟ بهترین زمان برای خرید کنجاله سویا چه زمانیست ؟ کدام مراکز معتبر برای خرید کنجاله و خوراک دام وطیور فعالیت مناسبی دارند ؟

کنجاله‌سویا دامی

کنجاله سویا باقی مانده از دانه روغنی سویا است که بعد از آنکه روغن آن را با روشهای گوناگون استخراج میکنند ، برای مصرف در جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد .

کنجاله‌سویا باید علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالایی باشد ، اسید آمینه های فراوانی هم داشته باشد تا هم برای دام خوش خوراک باشد و هم فرایند تولید و پرورش محصول را زودتر به سرانجام و نتیجه‌ی هرچه مطلوبتر برساند .

کنجاله سویا  و کنجاله آفتابگردان ، کنجاله زیتون ، کنجاله کلزا ، کنجاله ذرت ، کنجاله پنبه دانه از انواع گوناگون کنجاله ایی هستند که درصد بالایی از پروتئین های گیاهی را دارند و کاربرد آنها در جیره غذایی بسیار تاثیرگذار است .
این محصولات می توانند در فرایند تولید و پرورش دام و طیور نقشی اساسی را ایفا کنند .

شما با خرید محصول با کیفیت خیلی سریعتر مراحل پرورش و تولید ایده آل محصول را طی خواهید نمود .
پس خرید خوراک با کیفیت برای دام وطیور و آبزیان خود را نوعی سرمایه گذاری تلقی کنید و هرگز آن را هزینه‌ی اضافی محسوب نکنید .

نحوه‌ی اطلاع از قیمت کنجاله سویا امروز

شرکت بازرگانی پاساد تجارت بستر مناسبی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای شما فراهم کرده است تا به آسانی و هرروزه بتوانید از قیمت روز محصول مورد نطرتان اطلاع یابید و در زمانی که خرید آن را مناسب دانستید اقدام به خرید آن محصول نمایید .

 شما میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از کیفیت و قیمت محصول موردنظرتان اطلاع یابید د

همچنین شرکت ما با ایجاد کانال تلگرامی به نشانی(pasadtrade@) به صورت روزانه قیمت محصولات و موجودی‌های انبار ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *