اگر به دنبال مراکزی برای خرید و فروش کنجاله سویا به صورت عمده و قیمت مناسب هستید با ما همراه باشید .

ما مرکز خرید و فروش کنجاله سویا و سایر نهاده های دامی به قیمت عمده را به شما معرفی خواهیم کرد .

آیا مرکزی را سراغ دارید که محصولات را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک و تضمینی به شما ارائه دهد .

اما آیا چنین شرکتی وجود دارد که محصولات با کیفیت را با قیمت پایین و ارزان به فروش برساند ؟ اگر این نوع شرکتی وجود دارد دلیل ارائه محصول درجه یک با کیفیت پایین چیست ؟ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد ؟

شرایط فروش کنجاله

کنجاله سویا یک محصول مصرفی در دامداری ها و مرغداری ها است و بسیاری از خریداران این محصول را به سبب درصد بالای پروتئین آن خریداری می‌نمایند .

اما اگر این محصول کیفیت لازم را نداشته باشد و نتواند پروتئین مورد نیاز بدن دام را رفع نماید ، قطعا راندمان تولید هم پایین خواهد ماند وسود آنچنانی از پرورش دام وطیور نسیب پرورش‌دهندگان نخواهد شد .

پیشنهاد ما استفاده از کنجاله سویا با کیفیت در جیره است اما حتما سوال شما این است که چگونه و از کجا کنجاله با کیفیت و مرغوب پیدا کنیم که قیمت ارزان داشته باشد ؟ آیا چنین مرکزی موجود است ؟

مرکز فروش کنجاله سویا به صورت عمده

بازرگانی پاساد تجارت کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله و نهاده های دامی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان به شما عزیزان ارئه خواهد داد . شما محصولی با کیفیت تضمینی و دلخواه خود و قیمت ارزان و عمده را دریافت خواهید کرد .

از آنجا که شرکت بازرگانی پاساد تجارت محصولات را به دور از دخالت واسطه ها و مستقیما از کارخانه های تولیدی در داخل کشور برای شما ارسال می‌کند ، در قیمت محصول بسیار صرفه جویی کرده و آن را با قیمت مورد دلخواه شما به فروش می‌رساند. شما با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولی با کیفیت عالی و قیمتی رقابتی و بسیار ارزان(قیمت کف بازار) خواهید نمود  .

برای دریافت لیست قیمت و محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید .

برای اطلاع از قیمت و محصولات فوری بار عضو کانال تلگرامی ما شوید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *