قیمت فروش کنجاله سویا در بندر امام و سایر بنادر کشور چگونه تعیین و قیمت گذاری می‌شود ؟ راهکار مناسب برای خرید کنجاله سویا بندر امام با قیمت ارزان چیست ؟

کنجاله سویا و سایر نهاده های دامی که از بنادر مختلف کشور از بندر امام گرفته تا بندر چابهار و بندرعباس و سایر بنادر کشور توسط باززگانی پاساد تجارت به قیمت های بسیار پایین تر از بازار و قیمت کاملا رقابتی با سایر شرکت ها به فروش می‌رسد .

قیمت فروش کنجاله سویا بندر امام

کنجاله سویا وارداتی از کشور ها مختلفی نظیر برزیل ، آرژانتین، روسیه ، اوکراین و… برای مصرف دام وطیور وارد کشور می‌شود .

هر کدام از این نوع کنجاله ها کیفیت متفاوتی دارد و چون فاکتور کیفیت در قیمت محصولات امروزه بسیار تعیین کننده است و قیمت با توجه به کیفیت تعیی می‌شود، هر محصول با توجه به کیفیت خود دارای قیمت مخصوص و جداگانه‌ای است .

کنجاله هایی که در بندر امام تخیه می‌شوند معمولا از کشورهای برزیل و آرژانتین و … است و شرکت هایی که در زمینه توزیع محصولات فعالیت دارند شروع به  پخش سراسری محصولات به دست دامداران و مرغدارای می‌کنند .

خرید ارزان و با کیفیت کنجاله سویا و سایر انواع کنجاله و خوراک دام وطیور

برای خرید کنجاله سویا و همچنین سایر کنجاله ها نظیر کنجاله آفتابگردان ، کنجاله ذرت ، کنجاله زیتون و … با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و علاوه بر قیمت ، اطلاعات دقیقی هم از محصولی مورد نظرتان دریافت کنید .

شما همچنین با  عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ شوید میتوانید از قیمت محصولات و محصولات روباری(فوری بار) شرکت بازرگانی پاساد تجارت اطلاع داشته باشید .

بازرگانی پاساد تجارت (عرضه مستقیم خوراک دام وطیور و آبزیان از بنادر و کارخانه های تولید داخل)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *