کنجاله سویا

قیمت خرید و فروش کنجاله سویا از مازندران برای خریداران بسیار مناسب و پایین است و با توجه به کیفیت بالایی که این محصول دارد بسیار مورد پسند برای فعالان عرصه دام وطیور است.

خرید تضمینی کنجاله از مازندران و شهرهای شمالی

کنجاله سویا با توجه به دارا بودن مواد و املاح معدنی به جهت تامین نیاز بدن دام ونداشتن جایگزین مناسب برای خود در همه جای کشور برای مصرف در دامداری ها و مرغداری ها خرید و فروش بسیاری دارد .

امروزه مشکل اساسی خریداران این محصول پرطرفدار تامین و تحویل در سریعترین زمان ممکن است تا در جیره دام و طیور قرار بگیرد .

خرید و فروش فوری بار سویامازندران

خبر خوب ما به  برای خریداران شمالی و حتی سایر نقاط کشور !!!

خبر خوب ما این است که شرکت بازرگانی پاساد تجارت کنجاله سویا دامی را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی و ارزان و تضمینی از استان مازندران برای تمامی عزیزان دامدار و مرغدار در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشند بارگیری و ارسال خواهد کرد .خرید خوب مخری

ما این اطمینان را به شما میدهیم که در کمترین زمان ممکن محصول برای شما ارسال خواهد شد و شما از خرید خود نهایت رضایت را خواهید داشت پرا که ما خواهن یک معامله دوسر برد هستیم و به انتخاب شما احترام می‌گذاریم.

شما محصول را تضمینی از ما دریافت خواهید کرد .
پس هرچه سریعتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا با ثبت اطلاعات و دریافت نشانی از شما بارگیری را در کمترین زمان انجام دهیم .

.

قیمت خرید و فروش کنجاله سویا از مازندران

برای اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش بازرگانی پاساد تجارت  تماس حاصل فرمایید.

اول از همه  پیشنهاد می کنیم حتما عضو کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ باشید تا  هم از موجودی محصولات روز وهم از  قیمت برخی از نهاده های دامی که به قیمت دولتی هم به فروش می رسند با خبر شوید .

“مجموعه ما به صورت کاملا فعال از روزهای شنبه الی پنجشنبه پذیرای سفارش مشتریان عزیز می باشد.”

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *