ذرت دامی از کدام بنادر وارد کشور می‌شوند ؟ مراکز معتبر فروش ذرت دامی روس ، برزیل کدام است ؟ذرت دامی با کیفیت را از کجا تهیه و خرید کنیم ؟ قیمت خرید ذرت دامی مرغوب از بندر را از کدام مراکز می توان به دست اورد ؟

برای یافتن پاسخ های خود این مطلب را بخوانید

ذرت دامی مرغوب

ذرت یکی از غلات پر تقاضا در بین پرورش دهندگان دام وطیور است و به جهت دارا بودن مواد معدنی مورد نیاز رشد و تامین نیاز های بدن دام وطیور خریداران بسیاری دارد . بازرگانی ما ذرت با کیفیت و مرغوب کشورهای روسیه ، برزیل و اوکراین را با بارگیری مستقیم از بنادر به صورت فوری بار ویا از انبارهای موجود در استانها و شهرهای گوناگون کشور سعی دررفع نیاز خرید شما خریداران گرامی دارد .

ذرت‌دامی از کجا بارگیری می شود ؟

ذرت دامی برزیل و اوکراین که وارداتی از همین دو کشور هستند پس از واردات به کشور که از طریق کشتی صورت می‌گیرد در بنادر جنوبی کشور از جمله بندر امام  تخلیه می‌شود و از این بنادر بارگیری و برای شما خریداران ارسال میگردد و پیشنهاد ما برای خرداران جنوب کشور خرید ذرت برزیل و اوکراین است .

همچنین ذرت روسیه از طریق بنادر شمالی مانند فریدون کنار ، امیرآباد و نوشهر وارد کشور شده و از همین بنادر برای شما خریداران عزیز بارگیری میگردد و پیشنهاد ما برای خریداران شمال کشور ذرت روسیه می‌باشد .

البته خریداران در جریان باشند که ذرت دامی برزیل و روسیه و اوکراین در انبارهای موجود در تهران و اصفهان و … نیز موجود است اما نسبت به بارگیری مستقیم از بندر قیمت پایانی برای خریداران کمی بیشتر است و صرفه اقتصادی به نسبت کمی دارد .

خرید ذرت روس یا ذرت برزیل ؟ کدام بهتر است؟

از آنجایی که دو کشور برزیل و روسیه هر دو از کشورهای پیشتاز تولیدات کشاورزی است هستند بنابراین ذرت با کیفیت بالایی را تولید می‌کنند و این را خریدارانی که از ما خرید می‌کنند هم به این موضوع اذعان دارند .

 اما به نسبت قیمت باید بدانید که ذرت روسیه از ذرت برزیل و اوکراین قیمت پایین تری دارد و صرفه اقتصادی ان با تئجه به کیفیت خوبی که دارد بالاست .

بازرگانی ما همواره سعی در عرضه‌ی ذرت درجه یک و مرغوب دامی داخلی و خارجی دارد .

قیمت خرید ذرت دامی مرغوب از بندر

جهت خرید این محصول می توانید ابتدا از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مجموعه ما در ارتباط بوده و پس از دریافت قیمت و کنترل کیفیت و سایر اطلاعات دقیق از جمله نمونه تصاویر محصول و همچنین آنالیز دقیق این محصول،اقدام به خرید این محصول نمایید .

همچنین باعضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ از موجودی‌های محصولات و قیمت به روز محصول و همچنین محصولات فوری بار سریعتر از همیشه آگاه شوید .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *