قیمت فروش ذرت دامی برزیلی شیراز به مقدار واردات این محصول وابسته است و با افزایش واردات قیمت هم برای خریداران مناسبتر می‌گردد.

بیشترین میزان کشت در بین کشاورزان متعلق به گندم و در رتبه دوم هم ذرت قرار دارد و از جمله خوراک باارزش برای مصرف دام به حساب می‌آید ..

ذرت دامی برزیلی شیراز

بالاترین میزان مصرف ذرت برای تغذیه و استفاده در جیره دام وطیور می‌باشد و این محصول در سبد غذایی انسان ها درصد پایینی را با توجه به میزان کشت بالایی که دارد به خود اختصاص داده است .

گیاه ذرت یک گیاه گرمسیری است و در برابر سرما هم تاب آوری کمی دارد. اما به دلیل سازگاری بالای این گیاه با آب و هوای اکثر کشورها در همه جای دنیا کشت می‌شود .

 برای خرید ذرت باکیفیت وپرداخت هزینه کمتر اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر و کوتاه کردن دست واسطه هایی است که به فکر دلالی خود هستند دو راه مهم و اساسی است .

ذرت در جیره فواید متنوعی را به همراه دارد :

ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی

وزن گیری در کوتاه مدت

ارتقای سلامت بدن دام

افزایش اشتها

بهبود عملکرد سیستم گوارش

قیمت فروش ذرت دامی برزیلی شیراز

هر اندازه ذرت از کیفیت بالایی برخوردار باشد به همان نسبت قیمت محصول هم بالاتر می‌رود .

جهت خرید این محصول می توانید ابتدا از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مجموعه ما در ارتباط بوده و پس از دریافت قیمت و کنترل کیفیت و سایر اطلاعات دقیق از جمله نمونه تصاویر محصول و همچنین آنالیز دقیق این محصول،اقدام به خرید این محصول نمایید .

شرکت بازرگانی پاساد همواره  شفافیت ، مشتری مداری و صداقت در ارائه محصول با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

شرکت بازرگانی پاساد تجارت در زمینه خرید و فروش ذرت دامی درجه یک به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند .

شما همچنین با  عضویت در کانال تلگرامی ما به نشانی pasadtrade@ شوید میتوانید از قیمت محصولات و محصولات روباری(فوری بار) شرکت بازرگانی پاساد تجارت اطلاع داشته باشید .

بازرگانی پاساد تجارت (عرضه مستقیم خوراک دام وطیور و نهاده های دامی به قیمت عمده)(ارسال به سراسر کشور)

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *