پرورش دام یکی از صنعت های فعال در داخل کشور ما می باشد که با تولید انواع محصولات برای مردم و مصرف کنندگان در بازار امری لازم و حیاتی است . مهمترین و اصلی ترین عامل در پرورش دام را نیز می توان جیره مقوی و مغذی برای دام دانست . دام ها برای رشد بهتر ، تولید محصول مرغوب و با کیفیت و توانایی تولید محصول در حجم بالا به جیره ای مقوی و مغذی نیاز دارند .  بنابراین دامداران و دامپروران باید همواره در جهت تامین جیره مقوی و مغذی دامی تلاش کنند و بتوانند محصول ممتاز را در جیره به کارببرند . خرید ضایعات بیسکوییت و کیک و ویفر یکی از نمونه ها می باشد .

ضایعات محصولاتی مانند بیسکوییت و ویفر و کیک که در کارخانه های شیرینی پزی به دست می آید به عنوان جایگزین در جیره انواع دام قابل استفاده می باشد و می توان از ان استفاده نمود . کیفیت ممتاز و قیمت مرغوب و ارزان این محصول سبب شده است تا طرفداران بسیاری برای خرید این محصول اقدام نمایند .

ضایعات بیسکوییت شامل محصول ممکتاز و مرغو.ب بیسکوییت هایی است که در طول فرایند تولید و بسته بندی شکسته و خرد می شوند و قابلیت بسته بندی را ندارند . منظور از ضایعات بیسکوییت ، محصول ارد شده و بی کیفیت نیست بلکه این محصول از کیفیت بسیار مرغوب و ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است که در جیره دامی قابل استفاده می باشد .
شما نیز می توانید جهت آشنایی بیشتر با این محصول و خواص ان در جیره با ما همراه باشید .
در ادامه شما را با مرکز معتبر خرید ضایعات ممتاز بیسکوییت نیز آشنا خواهیم نمود تا بتوانید همه روزه و با آسانترین شکل ممکن محصول مورد نیاز خود را خریداری و در سراسر کشور تحویل بگیرید .

تازه های امروز سایت : تخفیفات امروز ضایعات ویفر و بیسکوییت

کاربرد ضایعات بیسکوییت در جیره دام

یکی از موارد کاربرد و استفاده از ضایعات بیسکوییت هایی که در کارخانه ها به دست می آید ، استفاده به عنوان جایگزین جیره دام های شیری و پروار می باشد . انواع مختلف دام ها در دامداری ها و دامپروری ها و سایر مراکز پرورش دام در حال پرورش برای بهره برداری می باشند که نیاز به تغذیه مقوی و مغذی دارند .
محصولی که بتواند نیاز روزانه بدن انان را به خوبی تامین نماید و به انان کمک کند تا شرایط رشد خوبی را داشته باشند و بتوانند محصول مرغوبی را نیز تولید نمایند .

ضایعات بیسکوییت یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا است که می تواند خواص ویژه و ممتازی را برای دام به همراه داشته باشد . شما می توانید از این محصول در تغذیه انواع دام گوشتی ، شیری و پروار استفاده نمایید و از خواص بی نظیر ان نیز بهره مند شوید .
آنچه که دامداران و دامپروران را به خرید این محصول بسیار علاقه مند کرده است را می توان ارزش غذایی بالا و قیمت مناسب و به صرفه این محصول دانست .
قیمت ضایعات بیسکوییت  نسبت به جیره اصلی دامی مانند گندم و جو ویا ذرت و سویا ارزانتر می باشد و می تواند با تامین نیاز بدن به مواد مودرن ای رشد در تسریع فرایند رشد بدن و افزایش تولیدات نیز نقش بسیار موثر و مفیدی را داشته باشد .

پیشنهاد ما به شما پرورش دهندگان انواع دام شیری و پروار این است که می توانید با خرید و استفاده از این محصول در جیره دام های خود و کاربرد ان در جیره و کنسانتره های دامی ضمن ارتقای ارزش غذایی جیره از قیمت به صرفه و اقتصادی ان نیز نهایت بهره مندی را داشته باشید .

خواص و ارزش غذایی ضایعات بیسکوییت

استفاده از محصولی با ارزش غذایی بالا می تواند فواید بسیار متنوعی را برای دام به همراه داشته باشد .
این محصول می تواند در افزایش تولیدات و وافزایش رشد بدن که مهمترین و اصلی ترین فاکتورها در پرورش دام می باشند ، تاثیرات بسیار خوبی را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا صرفه جویی مناسبی نیز در هزینه های جاری خود داشته باشید .
استفاده از ضایعات بیسکوییت به سبب ترکیبات مقوی که دارد ، می تواند بسیار مفید باشد .
از مهمترین  خواص و امتیازاتی که شما با استفاده از ضایعات بیسکوییت  از آن بهره مند خواهید شد می توان به این موارد اشاره داشت :

  1. ارتقای ارزش غذایی جیره
  2. افزایش تولیدات
  3. ارتقای کیفیت محصولات تولیدی
  4. افزایش وزن
  5. کمک به وزن گیری بدن در کوتاه مدت
  6. صرفه جویی در هزینه های جاری
  7. استفاده راحت
  8. خرید آسان وراحت
  9. فراوانی مناسب در بازار
  10. کمک به حفظ موجودی انبار
  11. خرید حضوری و تلفنی
  12. افزایش اشتها در دام
  13. قابل استفاده در جیره انواع دام شیری پروار
  14. قابل استفاده در جیره انواع دام در سنین مختلف و …

خرید این محصول از بازرگانی معتبر و قابل اطمینان می تواند این مزیت را داشته باشد که محصول مرغوب و درجه یک را با بهترین قیمت و کیفیت ممتاز می توانید خریداری نمایید .
با ما همراه باشید تا با مرکز معتبر تامین ضایعات بیسکوییت ، کیک ، ویفر و … در داخل کشور بیشتر آشنا شویم .

مرکز خرید ضایعات‌بیسکوییت

خرید ضایعات بیسکوییت از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان می تواند این مزیت مهم را داشته باشد که از نظر قیمت و کیفیت محصول اطمینان خاطر کامل را داشته باشید . در داخل کشور ما مراکز مختلفی در زمینه تامین خوراک دام فعالیت دارند که در این میان دخالت برخی افراد سودجو نیز گاهل مشاهده می شود .

بازرگانی یکتا دانه پاساد از مراکز معتبر تامین خوراک دام در داخل کشور می باشد که محصولات ممتاز و درجه یک دامی را به سراسر کشور ارسال می نماید .

شما می توانید همه روزه به صورت تلفنی و حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .
جهت اطلاع از قیمت روز سایر انواع خوراک اصلی و جایگزین و مکمل در جیره دام و طیور با ما در ارتباط باشید :

خریدحضوری

خرید تلفنی

خرید اینترنتی

جهت اطلاع از قیمت روز خرید ضایعات بیسکوییت می توانید از طریق واحد فروش با ما در ارتباط باشید .
محصولات با تضمین کیفیت و قیمت استثنایی به سراسر کشور ارسال می گردد .

تلفن تماس واحد فروش :

044-33656942
09126891426
09197234229
09101865586

کانال اطلاع رسانی و اعلام قیمت در تلگرام :                 t.me/pasadtrade

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *